۹۲/۰۶/۱۶ ساعت 2:36  :: نویسنده : پویا ناجی

توجه: (موسیقی متن جدید) علم اثبات کرده است که گوش دادن به موسیقی نه تنها بر انسان ها، بلکه بر سایر موجودات دیگر تأثیرات قابل توجهی دارد، از چنین ویژگی موسیقی می توان به نحو احسن استفاده نمود. به همین دلیل ما یک موسیقی مخصوص برای مطالعه مقاله هایمان برای شما کاربر گرامی انتخاب نمودیم. از شما خواهشمند هستیم برای اینکه ذهنتان کاملأ آماده یادگیری مطالب شود، در هنگام خواندن مقالات، همیشه آن را گوش دهید. برای دانلود اینجا کلیک کنید.

جنگ یه خاطر ترور، روی کار آمد...

اما آیا واقعأ بعد از حمله ۱۱ سپتامبر روی کار آمد؟ این جنگ خیلی قبل تر برنامه ریزی شده بود. درست بعد از فروپاشی اتحادیه شوروی. به عنوان یک ابر قدرت، ایالات متحده نیاز دارد تا شما را در مورد یک تهدید جهانی متقاعد کند، تا این اجازه را داشته باشد تا به سرمایه گذاری روی برنامه نظامی اش، ادامه دهد. بنابراین این رویارویی با ترور، در واقع به عنوان ظاهر قضیه مطرح شد تا هدف های اصلی و مهم در خاورمیانه و جهان به دست آید. پیش رفتن به سوی حکومت جهانی. مصاحبه با "Aaron Russo"، یکی از نامزدهای کاندیدای ایالت نوادا: "من Rockefeller را از طریق وکیل زنی که می شناختم ملاقات کردم. با من تماس گرفتند و گفتند یکی از Rockefeller ها می خواهد مرا ببیند. من یک ویدئو ساخته بودم به نام "در نهایت دیوانگی". او ویدئو را دیده بود و می خواست مرا ببیند. او می دانست که من نامزد فرمانداری ایالت نوادا بودم او مرد بسیار باهوشی بود. ما عادت داشتیم با هم صحبت کنیم و ایده ها و افکار خود را برای هم مطرح کنیم. او کسی بود که یازده ماه قبل از حادثه ۱۱ سپتامبر به من گفت که قرار است حادثه ای رخ دهد. و بعد از آن حادثه ما به افغانستان حمله خواهیم کرد تا از دریای مازندران، خط لوله بکشیم، و بعد به عراق حمله می کنیم، تا چاه های نفت را تصاحب کنیم و یک پایگاه در خاورمیانه ایجاد کنیم و همه را بخشی از نظم نوین جهانی قرار دهیم. و بعد سراغ "چاوز" و ونزولا می رویم. همانطور که انتظار می رفت، حادثه ۱۱ سپتامبر اتفاق افتاد."

تا الان دیگر باید با این استنادها و مقاله "دلار و ۱۱ سپتامبر" واضح شده باشد که حادثه ۱۱ سپتامبر، یک جنایت داخلی بود. تعداد بسیاری مقاله و مستند در اینترنت وجود دارد که چنین چیزی را به شما ثابت می کند. و اگر بخواهیم به شما پیشنهاد تحقیق دهیم، توصیه می کنیم در سایت گوگل، این عبارت را جستوجو کنید: Operation False Flag ("عملیات پرچم دروغین" اصطلاحی است برای اشاره به اقدامات تروریستی که به طور مخفیانه توسط دولت ها انجام شده و سعی می شود تا طوری به نظر آید که توسط شخص دیگری هدایت شده است.) بعد در مورد "Tim Osman" تحقیق کنید. Tim Osman نام رمزی سازمان سیا برای یکی از مأمورانش است که برای چندین سال به سازمان خدمت صادقانه کرد است. می دانید Tim Osman کیست؟

سخنرانی جورج بوش، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده امریکا بعد از انفجار برج های تجارت جهانی: امروز شهروندان ما، زندگی ما، آزادی واقعی ما، مورد حمله قرار گرفت. تحت یک سری حملات تروریستی عمدی و کشنده. قربانیان، درون هواپیما بودند، در دفتر خود بودند، منشی ها، تجار و زنان، سربازان و سایر کارمندان، مادران و پدران. و اما ادامه صحبت های با نامزد کاندیدای ایالات نوادا: "یادم می آید او به من گفت که چگونه دیده که سعودی ها به دیدن غارها می رفتند. مردم افغانستان، پاکستان و همه این مکان ها. و قرار است این "جنگ به خاطر ترور" روی کار آید. در حالی که هیچ دشمن واقعی وجود ندارد. و اینکه چگونه این قضیه، یک فریب بزرگ است. می دانید. اما آن، راهی بود برای دولت تا مردم امریکا را تحت فرمان خود درآورد. مجری: "او به شما گفت که یک فریب در کار است؟" بله. بله هیچ شکی ندارم.

نیاز نیست شما یک تئوریست توطئه باشید تا شگفت زده شوید از اینکه رئیس جمهور جورج بوش، دقیقأ در مورد حمله چه می دانست و چه موقع راجع به آن می دانست (بوش در کلاس فلوریدا، به توسط یکی از افراد گارد امنیتی متوجه اتفاق شد) طبق اعلان رسمی کاخ سفید، بوش در یکی از کلاس های درس فلوریدا بود که او در مورد هواپیمای دوم که با مرکز تجارت جهای برخورد کرده بود با خبر شد. و اینکه ایالات متحده مورد حمله واقع شده است. اما ما اینجا گفته خود جورج بوش را داریم که سه ماه بعد از او در مورد حادثه ۱۱ سپتامبر پرسیده شد. جورج بوش: "من بیرون از کلاس نشسته بودم و منتظر رفتن به داخل. و من یک هواپیما را دیدم که به برج اصابت کرد، تلوزیون روشن بود و من خودم هم قبلأ پرواز می کردم. و من گفتم عجب خلبان افتضاحی! و من گفتم که حتمأ یک تصادف وحشتناک است. و من خودم را سریع به آنجا رساندم و وقت زیادی نداشتم تا به آن فکر کنم."

یک لحظه صبر کنید. وقتی بوش داخل کلاس بوده، در مورد هواپیمای دوم به او اطلاع داده شده است. اما شما همین الان شنیدید که او توضیح داد که برخورد هواپیمای اول را از آن روز از تلویزیون دیده است. اما این غیر ممکن است. هیچکس برخورد اولین هواپیما را در ۱۱ سپتامبر از تلویزیون ندیده است. چون نوار ویدیویی تا روز بعد، ظاهر و آشکار نشد. سوال ما از آقای جورج بوش: شما چطور در حالی که هیچ رسانه ای فیلم اصابت اول برج تجارت جهانی را در روز واقعه پخش نکرد، چگونه توانستید آن را در همان روز از تلویزیون تماشا کنید؟

برای حمایت از فراماسونری ممنوع مطالب ما را به توسط کلید های شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید

(کلیه حقوق این مقاله متعلق به فراماسونری ممنوع می باشد)



BalatarinCloobGoogle PlusFacebookTwitterLinkedin