فراماسونی ممنوع

این وبلاگ به جهت آشنایی بیشتر با فراماسونی بنا شده است

۸۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

ورود فراماسونری به ایران


 

 
جریان فراماسونری در اواسط قرن 14 برای خود قانون وضع کردند و برابری، برادری و آزادی را اصول کار خود قرار دادند. به باور بسیاری باید فراماسونری را باز تولید اندیشه‌های گنوستیک در دوران پس از اصلاحات در اروپا دانست. فراماسون‌ها با شعار معروف خود نقش بزرگی در انقلاب‌های بزرگ معاصر داشته‌اند.
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaz emam zeman

خاندان هوهن زولرن و فراماسونری آلمان


خاندان هوهن زولرن و فراماسونری آلمان

 


پیشینه تکاپوهای ماسونی در پادشاهی پروس کهن تر از سایر مناطق اروپای قاره است و به نخستین سالهای پس از تأسیس گراندلژ انگلستان (1717) می رسد. این امر، به دلیل پیوند نزدیک دو خاندان آلمانی هوهن زولرن و هانوور، که اخیراً به سلطنت پروس (1701) و بریتانیا (1714) دست یافته بودند، ارتباط تنگاتنگ درباریان و رجال سیاسی و مالی و اندیشمندان دو کشور و قدمت و عمق سنن و فرهنگ فرقه سالاری صلیبی در پروس کاملاً طبیعی است. «بی تردید، میراث و سنن فرقه ای شهسواران توتونی در گروش حکمرانان و اشراف آلمانی به فراماسونری و تکوین و رشد سریع این نهاد در سرزمین های آلمانی نشین سده هیجدهم نقش جدی داشت». یادآوری می کنیم که حکومت خاندان هوهن زولرن بر این منطقه و تأسیس دوک نشین پروس (1525) به تبع استاد اعظمی ایشان بر فرقه شهسواران توتونی رخ داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaz emam zeman

در شیطان‌پرستی مهم‌ترین روز در ایام سال، سالروز تولد خود آدم


 

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم می‌گوید: در شیطان‌پرستی مهم‌ترین روز در ایام سال، سالروز تولد خود آدم است، علتش این است که شیطان پرست‌ها می‌خواهند خود انسان را به جای خدا قرار دهند و اینکه خدای هر کسی -نعوذ بالله- خودش است!
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaz emam zeman

شناخت کابالا و نقش آن در تاریخ انسان


 

ابتدا نام و عنوان کابالا: به گونه های متعدد این لفظ و تلفظ آن در میان جامعه های پیشین و امروز، به شرح زیر از روی آماری که در اینترنت آمده، توجه فرمائید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaz emam zeman

نقش کابالیسم در ملک سلیمان


 


متوفای۹۵۳ قبل از میلاد

تحریفات دربارة شخصیت سلیمان

میان شخصیت سلیمان که در تورات آمده با شخصیت سلیمان که در قرآن آمده به حدی فرق هست که تقریباً هیچ شباهتی به همدیگر ندارند؛ توراتی که امروز در دست است او را یک پادشاه هوسران دنیا دوست و مستکبر که در اواخر عمرش به دین خدا پشت کرده و باصطلاح کافر شده است، معرفی می کند، و توضیح می دهد که انحراف او به دلیل علاقه او به زنانی بود که از مردمان مختلف بت پرست گرفته بود و آن ها در فکر و روح او نفوذ کرده بودند[۱] در حالی که تصریح کرده است: سلیمان در حکمت از همة پادشاهان جهان برتر بود و همه اهل جهان آرزو داشتند به حضور او برسند و حکمت هائی را که خدا در دل او

 

نهاده بود بشنوند[۲]. اکنون چنین شخصی که در حکمت سرآمد جهانیان بود چگونه تحت تاثیر هوس های جنسی و شهوت، دین خود و اجدادش را رها کرد، پرسشی است که نشان از تحریف های اساسی و عمیق در تورات را نشان می دهد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaz emam zeman

نماد‌های شیطان پرستان و جایگاه انها


 

 

 

 

امروزه شیطان‌گرایی فراتر از حرکتی زودگذر، با داعیه معنویت به میدان آمده است. این مرام برخلاف تصور رایج،‌ جذابیت‌هایی دارد که فهم و درک آن برای کسانی که تصور روشنی از آموزه‌های این آیین ندارند، بسیار دشوار است. برای بازخوانی مفهوم شیطان‌گرایی به تورق کتاب «کاوشی در معنویت‌های نوظهور» اثر حجت‌الاسلام حمزه شریفی‌دوست پرداختیم که بخش انتهایی آن در ادامه می‌آید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaz emam zeman

سوء استفاده اخلاقی به نام انرژی درمانی!


 

«انرژی درمانی» از جمله مباحثی است که همواره حقیقت و چند و چون آن مورد سوال اذهان کنجکاو عوام و خواص بوده و هست. اینکه آیا واقعا افرادی هستند که با انرژی خاص خود بتوانند کارهای خارق العاده انجام دهند، منبع این انرژی چیست، آیا اصل این موضوع صحت دارد یا خیر؟ و ... سوالاتی هستند که در گفتگو با خصوص با حجت الاسلام والمسلمین حسین عرب، مدیر دفتر بین الملل موسسه بهداشت معنوی به آنها پرداخته ایم. آنچه در ذیل می آید مشروح این گفتگو با کارشناس ادیان و عرفان های نوظهور است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaz emam zeman

سحر و جادو واقعیت یا خرافه است؟؟


سحر و جادو واقعیت یا خرافه است؟؟

 

شاید بارها و بارها در زندگی خود این جملات را شنیده باشیم که: فلانی سحر شد، جادویش کرده اند، با جادوگران ارتباط دارد و ... مساله سحر همواره برای بشر مملو از اسرار و رموز و امور مبهم و نامعلومی بوده که ذهن کنجکاو او را دستخوش ابهام می کند؛ در این خصوص با عبدالرضا آتشین صدف، کارشناس فلسفه دین و پژوهشگر اخلاق و عرفان به گفتگو نشسته ایم که در از نظرتان می گذرد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaz emam zeman

بیوگرافی شیطان/عزازیل


 


شیطان، نخستین کسى بود که بعضى کارها را مرتکب شد و پیش از او کسى آنها را انجام نداده بود. و آنها از این قرارند:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaz emam zeman

آیا اجنه می توانند یک انسان را بکشند؟


 

 
همانگونه که از اسم جن روشن است، موجودی پوشیده است که احوالش برای ما خیلی روشن نیست. و همین پوشیدگی باعث شده است که مطالب راست و دروغ و خرافات بسیار با یکدیگر، مخلوط شوند. در این موارد باید از اصول مسلم و روشن بهره گرفت. و در جزئیات همیشه این اصول را مد نظر داشت. مثل اینکه اصل جن وجود دارد و جنیان نیز مخلوقاتی مانند ما هستند که برای آزمایش الهی و عبودیت خلق شده اند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarbaz emam zeman