فراماسونری ممنوع
 

با قسمت چهارم از سری مقالات حملات ۱۱ سپتامبر در خدمتتان هستیم. امیدواریم که با ارائه این مقاله، باز دلایل افسانه بودن این حادثه در نزدتان افزوده شود. اما قبل از شروع این نکته را باید بازگو کنیم که تعداد کثیری از ایمیل ها در سری مقالات ۱۱ سپتامبر این بود که حجم آن بسیار بالا است و اگر امکان آن وجود دارد حجم آن را کاهش دهیم. حجم سری مقالات ۱۱ سپتامبر به این دلیل همیشه زیاد می شود که توضیحات اضافی هم در کنار دلایل و استدلال ها ارائه می گردند. در این مقاله به خواسته شما سعی خواهیم کرد که در کم ترین حجم حالت ممکن آن را بنویسیم. نکته آخر هم این است که دلایل ۱۱ سپتامبر مبنی بر عملیات پرچم دروغین، بسیار است، و در یک مقاله ما قادر به آن نیستسم که همه استنادها را برایتان بازگو کنیم؛ تنها پس گلچینی از تحقیقاتی که ما در این مبحث داشته ایم را برایتان ارائه می دهیم. (توضیحات اضافی جهت کاهش حجم مقاله ارائه نشده اند)

۱: اولین سند ما رودی جولیانی است؛ وی شهردار وقت نیویورک بوده، و در زمان اصابت هواپیماها به برج های مرکز تجارت جهانی به خارج از شهر رفته بود، بیشتر استناد می شود که برای حفظ جان خود بوده، وی بعدأ مدعی شد که قبل از اینکه حادثه ای رخ دهد، بر آن آگاه بود. همین صحبت وی باعث رسوایی های بسیاری را برایش به دنبال داشت. زیرا او در سال ۲۰۰۴ کاندیدای ریاست جمهوری شد، و در یکی از مصاحبه ها، خبرنگاری از وی پرسید: 
خبرنگار: آقای جولیانی شما، قبل از اینکه ۱۱ سپتامبر اتفاق بیفتد، از حادثه خبر داشتید؟
جولیانی: خیر
خبرنگار: این مصاحبه شماست که شما به صراحت این را گفته اید.
جولیانی: (هزار رنگ عوض می کند و می گوید) نه من منظورم این بود که ما در خطر در مقابل تروریسم هستیم، نه از خود ۱۱ سپتامبر!
پس از این مصاحبه باز انتقادات به سوی وی سرازیر شد، مانند: اگر شما از حادثه خبر داشتید چرا به پنتاگون و آتش نشانی گزارش ندادید؟ و از همه مهمتر، چرا مردم را آگاه نکردید که پناه بگیرند؟ این انتقادات و نداشتن پاسخی برای آن، سبب این شد که این مرد از انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهد. وی امروزه در امریکا لقب "آقای ۱۱ سپتامبر" را به خود گرفته است. و همچنین این مردک امروزه یکی از حامیان بزرگان گروه تروریستی مجاهدین خلق محسوب می شود.
۲: هواپیماها قبل از اینکه به برج اصابتی داشته باشند، برج ها شروع به انفجار می کند. به عبارت دیگر آنقدر این ساختمان ها مستحکم ساخته شده بودند که برای ورود هواپیما به برج، نیاز به موشک بوده است. اما یک هواپیمای مسافربری حامل موشک است؟ مسلمأ خیر؛ هواپیماهایی که در این روز به برج ها اصابت کردند، هواپیمای جنگی ای بودند که تنها شباهت زیادی به هواپیمای بوئینگ مسافربری داشته اند. تعداد زیادی ویدئو در اینترنت موجود است، می توانید به راحتی آن ها را دریافت کنید و مشاهده کنید که چگونه قبل از اینکه هواپیماها به برج ها اصابت کند، موشک ها به آن اصابت می کند.
۳: برای اینکه زمینه سقوط برج ها آماده شود، در هنگام اصابت هواپیماها به برج، قسمت زیرین لابی برج ها، شروع به انفجار می کنند. یعنی طبقات زیرزمین که ریشه ساختمان هستند منفجر می شوند که ساختمان قدرتش را از دست بدهد، این رخدادی است که در لابی (طبقه همکف) برج ها پس از اصابت رخ داده است.
۴: مقامات ایالات متحده مدعی هستند که علل ریزش برج ها، سوخت هواپیما و مشتعل شدن آن و در نتیجه ذوب شدن فولادها، بوده است. اما در مقابل آن اثبات شده است که آتش سوزی و سوخت هواپیماها تنها پس از دقایقی بعد از حادثه تمام می شود؛ به راحتی با تماشای حادثه می بینید که برج ها در ابتدا می سوزند، اما سریعآ بعد از آن خاموش می شوند و سپس تنها ۹۰ دقیقه دود می کنند. پس دلیل ذوب شدن فولاد رد می شود.

۵: معماران برج های مرکز تجارت جهانی مدعی هستند که برج هایی را ساخته اند که در مقابل اصابت بزرگ ترین هواپیمای دوره خود "بوئینگ ۷۰۷"  (یعنی سال ۱۹۶۸) طراحی شده بودند. اما در روز حادثه، بوئینگ ۷۶۷ که از نسخه ۷۰۷ سنگین تر است استفاده شده بود که حامل سوخت لازم جهت پرواز بین قاره ای بوده و سرعت زیادی داشته است. حال استدلال ما: ۷۶۷ با ۷۰۷ قابل مقایسه است. حداکثر وزن برخاستن هواپیمای ۷۰۷ با سوخت کامل حدود ۳۴۰۰۰۰ پوند بوده است. از آن جا که هواپیماها فقط سوخت لازم رو برای پرواز را حمل می کنند. مدل های کوچک تر ۷۶۷ که به برج ها اصابت کردند. در واقع سوخت کامل خود را حمل نمی کردند. یا نزدیک به حداکثر وزن برخاستن خود نبودند. پس با این اوصاف تفاوتی در این حادثه با ۷۶۷ با ۷۰۷ وجود نداشته است. و همچنین مواد سوختنی بسیا کمی را با خود حمل می کرده اند، و همچین مقدار کمی، آیا می تواند یک برج ۴۲۰ متری را با خاک یکسان کند؟
۶: وقتی شما در جنگل چوبی را آتش می زنید، در بعضی مواقع می بینید که چوب دود سیاه می دهد، این بدین معنی است که چوب به صورت ناقص در حال سوختن است و به خوبی نمی سوزد. دود نشانه آتش با کمبود اکسیژن است. شما شاهد این بودید که ۱ ساعت برج ها تنها دود سیاه خارج می کردند. در فوریه سال ۲۰۰۵، ساختمان وینزر در مادرید، آسمان خراشی در حال نوسازی دچار یک آتش سوزی ۲۰ ساعته شد، اما پس از پایان آتش سوزی، برج تا آنقدر قدرت داشت که یک جرثقیل را در رأس خود تحمل نماید. یک جهنم ۲۰ ساعته برج وینزر را با ۹۰ دقیقه دود کردن برج های مرکز تجارت جهانی مقایسه کنید، چه چیزی باعث شده که یک برج فولادی در ۲۰ ساعت آتش سوزی سالم بماند، در حالی که دو برج فولادی دیگر، فقط در ۹۰ دقیقه دود، آن هم بدون آتش سوزی فرو بریزد؟
۷: برج های مرکز تجارت جهانی به گونه ای طراحی شده بودند که در مقابل فشارهای خارجی ای که به آن وارد می شد، آن را دفع می نمودند. به عبارت دیگر زمانی که فشاری به برج ها وارد می شد، برج های مانند فنر به آرامی به جهت موافق فشار مربوطه، به حرکت در می آمدند، حتی کسانی که در طبقات بالای برج ها قرار داشتند، حرکات برج را احساس می کردند، اسنادی موجود است که بادهایی با سرعت های فوق العاده بالایی به برج های مرکز تجارت جهانی برخورد کرده اند، اما برج ها، به مانند فنر، ضربات را دفع نموده اند. این برج ها در همان زمانی که بادهای فوق العاده سریع زمستانی که سرعتشان به ۱۴۰ مایل در ساعت (۲۲۰ کیلومتر در ساعت) به آن برخورد می کردند، سالم می ماندند، ولی در مقابل ضربات فشار وارد شده از جانب هواپیماهای مسافربری فرو ریختند، در حالی که فشار ضربات بادهای ثبت شده به برج ها، بیش از چندین برابر ضربات هواپیماها بوده است.
۸: نیروهای آتش نشانی نیویورک، از اظهار نظر در مورد این حادثه محروم هستند و همچنین ۱۱ سپتامبر هم به مانند هولوکاست، تحقیقات در مورد آن ممنوع اعلام شده است. اگر حقیقتی در پشت چیزی که آن ها می گویند وجود ندارد، چرا ما از انجام دادن تحقیقات محروم هستیم؟
۹: در وسط برج های دوقلو، قسمت مرکزی، که به هسته آن معروف بود، از شکلی مستطیلی برخوردار بود، که به توسط ده ها فولاد به هم تشکیل شده بودند و لایه های فولادی خارجی برج ها به آن ها متصل می شدند. در معماری برج های دوقلو، از طراحی ای برخوردار شده بودند که حتی در زمان ریزش برج ها، قسمت هسته برج، دست نخورده باقی می ماند و اگر کل عمارت فروکش می کرد، قسمت هسته ساختمان همچنان پابرجا می ماند، اما ما شاهد این بودیم که هیچ چیز پس از ریزش برج ها باقی نماند، حتی قسمت هسته آن؛ دلیل آن موجه است، زیرا در لحظات فرو ریختن، در تمام طبقات برج، بمب ها منفجر می شدند و هسته را نابود می کردند، در واقع با نابود شدن هسته برج ها بود، که دوقولوها فروکش کردند.
۱۰: نظریه ای وجود دارد که می گوید اگر فرض بگیریم که موشک به دیواره خارجی پنتاگون (وزارت دفاع) برخورد نکرده است، و یک هواپیمای مسافربری به آن اصابت نموده، چرا حتی یک ضلع پنتاگون فرو نریخت، اما برج های دوقلو کاملأ ساقط شدند؟ مقام های دولتی در جواب گفته اند که در پشت ضلع های پنتاگون جک هایی قرار داده شده بود، که قرار بود ترمیم در ساختمان قدیمی پنتاگون اعمال شود. همین قرار دادن جک ها بر پشت ضلع های پنتاگون نمایان گر اطلاع داشتن وزارت دفاع از حادثه را می رساند. و همچنین چرا بعد از حمله به پنتاگون، سریعأ عملیات پاکسازی شیمیایی انجام شد؟
۱۱: ۲ روز پس حمله ۱۱ سپتامبر، یعنی ۱۳ سپتامبر، ۱۴۲ نفر از افراد آل سعود که ۲۴ نفر از آن متعلق به خاندان اسامه بن لادن بودند از کشور با بهترین هواپیماها و جت های خصوصی ایالات متحده را ترک کردند، سوال این جا پیش می آید که چرا این ۲۴ نفر در درون ایالات متحده امریکا به عنوان مضنونین به حادثه، دستگیر نشده اند؟ شاهزاده بندر در مصاحبه با CNN اعلام می کند که با اجازه FBI این افراد خارج شده اند، در حالی که جک کلونان، مآمور بازنشسته FBI اعلام می کند که ما نمی خواستیم این افراد از کشور خارج شوند، چون باید آن ها را احضار می کردیم و اظهارتشان را ثبت می کردیم! اما متأسفانه دستور خروج آنان از جانب دولت صادر شد. 
۱۲: نکته جالبی در مورد استفاده از مواد های منفجره است که به توسط دوربین های ثابت ثبت شده اند. بعد از اولین اصابت، تمام افراد و مطبوعات دوربین های خود را بر روی دو برج ثابت نگه داشتند، و این نکته در بیشتر دوربین ها قرار گرفت که وقتی ساختمان ها می خواستند شروع به ریزش کنند، تمام دوربین ها به لرزش درآمدند؛ یعنی نقاط گراند زیروی برج ها در حال انفجار بود، و باعث شده بود که کمی زمین هم با آن شروع به لرزش کند.
۱۳: حدودآ ۵ سال پس از حادثه، آوریل سال ۲۰۰۶، اسکلت فردی در چند صد متری برج های مرکز تجارت جهانی، بر روی ساختمان بانک آلمان کشف شد؛ سوال اینجاست، چه چیزی باعث شد این فرد تا صدها متر پرتاب شود؟ آیا این تآثیر همان بمب هایی نبود که نقاط هسته برج ها را نابود و کل آن را به ۱ میلیون غبار تبدیل کرد؟

پایان


از دیر ارائه شدن این مقاله از همه شما عذرخواهی می کنم. من در همین چند وقت اخیر به شدت مریض شدم، به طوری که مدتی در بیمارستان بستری شدم، و بعد از آن را در حال استراحت بودم. همینطور دوباره خدمتتان عرض می کنم که می شد ده ها دلیل دیگر ارائه نمود، اما سعی شد که این مقاله، کوتاه ترین مقاله در باب حملات ۱۱ سپتامبر باشد. از لطف و صبر شما متشکرم...
پویا ناجی

حملات ۱۱ سپتامبر



BalatarinCloobGoogle PlusFacebookTwitterLinkedin