فراماسونری ممنوع

 

توجه: (موسیقی متن جدید) علم اثبات کرده است که گوش دادن به موسیقی نه تنها بر انسان ها، بلکه بر سایر موجودات دیگر تأثیرات قابل توجهی دارد، از چنین ویژگی موسیقی می توان به نحو احسن استفاده نمود. به همین دلیل ما یک موسیقی مخصوص برای مطالعه مقاله هایمان برای شما کاربر گرامی انتخاب نمودیم. از شما خواهشمند هستیم برای اینکه ذهنتان کاملأ آماده یادگیری مطالب شود، در هنگام خواندن مقالات، همیشه آن را گوش دهید. برای دانلود اینجا کلیک کنید.
از نشانه های ظهور، خروج دجال است. "دجال" از ریشه "دجل" به معنای دروغ گوی حیله گر است. در زبان عربی به معنای "آب طلا" است و به همین علت، افراد بسیار دروغگو که باطل را حق جلوه می دهند، دجال نامیده می شوند. در روایات دجال ها و دروغ گویان فراوانی نام برده شده است. در برخی دوازده و در برخی سی، شصت و هفتاد دجال آمده است. از میان این دجال، فردی که در دروغگویی و حیله گری سرآد همه دجالان است و فتنه او از همه بزرگ تر است. نشانه ظهور حضرت مهدی و یا برپایی قیامت است. بر این اساس باید گفت: "دو نوع دجال داریم، یکی دجال حقسقی که پس از همه دجال ها می آید و دیگری گروهی شیاد و دروغ گو که به فریب مردم و گمراهی آنان دست می زنند". دجال در روایات اسلامی این چنین توصیف شده است: "او دارای قدرت و تأثیر عجیبی است، چشم راست ندارد و چشم دیگری در وسط پیشانی اوست و مانند ستاره صبح می درخشد. چیزی در چشم اوست که گویی آمیخته به خون است. داخل دریاها می شود و آفتاب با او می گردد. کوهی از طعام و نهری از آب همیشه با اوست. آسمان به دستور وی باران می دهد و زمین گیاه می رویاند. اختیار گنج های زمین با اوست. مرده را زنده می کند. با صدای بلندی که تمام جهانیان صدای او را می شنوند، می گوید: من خدای بزرگ هستم که شما را آفریده و روزی رسان هستم، به سوی من بشتابید (بحار الانوار، ج ۵۲، ص ۱۹۴)

فراماسونری ممنوع

وی از همه جا می گذرد و فقط در مکه و مدینه قدم نمی گذارد. بیشتر پیروان او از یهود و زنان و عرب های بیابانی است. اصل او را از اصفهان یا بجستان و یا خراسان گفته اند. اصل داستان دجال در کتاب های مقدس مسیحیان آمده و بارها واژه "دجال" در انجیل به کار رفته است. درباره دجال صرف نظر از ویژگی های او، چند احتمال وجود دارد:

۱: دجال، نام شخص معینی نیست. هرکسی که با ادعاهای پوچ و بی اساس و با توسل به حیله گیری و نیرنگ، در صدد فریب مردم باشد، دجال است. بر این اساس دجال ها خواهند بود و این که در روایات از دجا های فراوان (دوازده، سی، شصت، هفتاد) سخن به میان آمده، این احتمال را تقویت می کند.

۲: فردی معین و مشخص به عنوان "دجال" در دوره غیبت، با همان ویژگی هایی که برای وی بیان شده، خروج می کند و مردم را به انحراف می کشاند.

۳: این احتمال وجود نیز وجود دارد که مراد از "دجال" همان سفیانی باشد که در کتاب های اهل سنت، بیشتر به عنوان "دجال" و در کتاب های شیعه به عنوان "سفیانی" آمده است.

۴: دجال، کنایه از کفر جهانی و سیطره فرهنگ مادی بر همه جهان (نظم نوین جهانی) است. استکبار، به معنای واقعی، دجال است. استکبار خود را قیم ملت ها می داند و با تکیه بر ثروت انبوه و قدرت عظیمی که در اختیار دارد، در همه جای زمین دخالت می کند و همه را به زیر سلطه خویش می آورد.

موضوع دجال، بیش از آن چه در روایات شیعه است، از طریق اهل سنت نقل شده است و قسمت عمده آن را "احمد بن حنبل" در کتاب مسند و "ترمذی" در صحیح خود و "ابن ماجه" در سنن و "مسلم" در صحیح و "ابن اثیر" در نهایه از "عبدالله بن عمر" و "ابوسعید خدری" و "جابر بن عبدالله انصاری" نقل کرده اند. (آخرین امید، داود الهامی، ص ۲۳۲) مرحوم صدوق از بزرگان شیعه در این زمینه می گوید: متعصبین اهل سنت، این گونه اخبار را تصدیق می کنند و آن را درباره دجال و غیبت وی و زنده بودنش را در این مدت طولانی روایت نموده اند که در آخرالزمان خروج می کند. ولی درباره قائم باور نمی کنند که او مدت طولانی غایب می شود، آن گاه آشکار می گردد و جهان پر از عدل و داد می کند، چنان که از ظلم و جور پر شده باشد، با این که پیامبر و امامن از این موضوع، صریحأ سخن گفته اند. همچنین موضوع دجال، اختصاص به اسلام ندارد، بلکه ریشه داستان دجال را باید در کتاب مقدس مسیحیان جستجو کرد. در رساله اول یوحنا نوشته است: "دروغ گو کیست، جزء آن که مسیح بودن عیسی را انکار کند، آن دجال است که پدر و پسر را انکار می نماید"

ادامه دارد...

فراماسونری ممنوع

برای حمایت از فراماسونری ممنوع مطالب ما را به توسط کلید های شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید