***مقاله های نمادگرایی فقط در آن تصاویر درج خواهد شد و متن کاملی در آن مبحث ارائه نخواهد گردید. برای مباحثی که نام برده می شود، مقالات ارائه گشته اند، در صورت تمایل، مقالات مربوطه را مطالعه فرمایید. دوستان در طبقه بندی مقالات "نمادگرایی" می توانید به ما خوانندگان و بازیگران و سیاست مداران و... مورد نظرتان را معرفی نمایید تا در صورت پذیرش آن ها را انتشار دهیم.***

توجه: (موسیقی متن جدید) علم اثبات کرده است که گوش دادن به موسیقی نه تنها بر انسان ها، بلکه بر سایر موجودات دیگر تأثیرات قابل توجهی دارد، از چنین ویژگی موسیقی می توان به نحو احسن استفاده نمود. به همین دلیل ما یک موسیقی مخصوص برای مطالعه مقاله هایمان برای شما کاربر گرامی انتخاب نمودیم. از شما خواهشمند هستیم برای اینکه ذهنتان کاملأ آماده یادگیری مطالب شود، در هنگام خواندن مقالات، همیشه آن را گوش دهید. برای دانلود اینجا کلیک کنید.

با سلام به شما کاربران گرامی فراماسونری ممنوع. امروز با یکی دیگر از مقالات از نوع طبقه بندی صرفأ نماگرایی در خدمتتان هستیم. این بار بر خلاف مقالات پیشین که از نمونه های خارجی استفاده می کردیم، این بار تصمیم گرفتیم که از نمونه های داخلی یعنی مثال هایی از افرادهای ایرانی مثال بزنیم. مقاله قبلی نمادگرایی در مورد "Katy Perry" بود، و مقاله حال در مورد "Ahmad Saeedi" اختصاص دارد. آهنگی که از احمد سعیدی انتخاب نمودیم "مراقب تو بودم" نام دارد. یکی از ویژگی های این آهنگ این است که موزیک ویدئو جریان خاصی را ندارد و صرفأ جنبه سرگمی (البته از نظر عامه مردم) داشته و مانند آهنگ "Dark Horse" کتی پری داستانی را دنبال نمی کند. پس لطفأ از نبود نقد فلسفی در این موزیک ویدئو را گله نکنید زیرا فاقد موضوع و جریانی خاص می باشد.

اما تا همین حد عمومی می توان گفت که اصلأ فلسفه صرفأ نمادگرایی در ایلومیناتی چیست. برای متوجه شدن از این جریان می توانید مقاله وارونه سازی موسیقی را مطالعه فرمایید. اما به طور خلاصه می توان جریان استفاده از نمادهای ماسونی در فیلم ها و سریال ها و کارتون ها و بازی ها و موزیک ها و... را در یک کلمه می توان خلاصه نمود؛ جواب یک کلمه: شرطی سازی ذهن. شما وقتی به طور مثال به فیلم خاصی علاقه پیدا می کنید، به طور اتوماتیک به آهنگهای متن آن فیلم هم علاقه پیدا می کنید. و یا از بازیگری علاقه مند می شوید به طور ناگهانی به مدل مو یا مدل لباس آن بازیگر هم علاقه پیدا می کنید. دلیل این علاقه ها، شرطی شدن ذهن شماست. به عبارت دیگر شما با واسطه علاقه به سوژه مورد نظر، به آیتم های آن سوژه علاقه پیدا می کنید. به خاطر همین است که از قدیم می گوید "عشق آدم رو کور می کنه" چون شخص عاشق، به تمام آیتم (خواه بد باشد یا خوب) های معشوق خود به دید مثبت نگاه می کند. حال فکر می کنم که منظور از استفاده از نمادهای ماسونی را در رسانه ها متوجه شده باشید. بله درست است. شما به توسط آهنگ و موزیک ویدئوها و فیلم و بازی های غیره که علاقه پیدا می کنید، به صورت اتوماتیک به نماد های فراماسونری و ایلومیناتی علاقه مند می شوید، به عبارت دیگر شما آهسته آهسته ذهنتان برای پذیرش عرفان های آنان "کابالا" در حال آماده شدن است. من و شما از کودکی قربانی نقشه های شیطانی این افراد روانی بوده ایم و هستیم. اما با این وضعیت نمی خواهم که شما را از این بترسانم که گمان کنید که احمد سعیدی گرایش به عرفان های یهود دارد و یا شیطان پرست است و... خیر؛ احتمالی که می دهیم این است که احتمالأ این شخص از روی نا آگاهی دست به چنین کاری زده باشد. اما در مورد آونگ موزیک جریان فرق می کند؛ زیرا این کمپانی که در لس آنجلس مستقر است، مدتی است که مسموم چنین موضوعاتی شده و چنین فعالیت های غرض آلودی را تولید می کند. زیرا چندین خوانندگان ایرانی از همین کمپانی دست به چنین فعالیت های مشابه ای زده اند.

به هرحال امیدوارم که از تصاویر نمادگرایی احمد سعیدی در موزیک ویدئو جدیدش با نام "مراقب تو بودم" را که برایتان آماده کرده ایم مورد استفاده شما دوستان عزیز قرار بگیرد.

اشاره به هرم فراماسونی در موزیک ویدئو:

علامت "Horn Hand":

دوستان مثال هایی که زده شد، تصادفی نیست زیرا این الگوها، دقیقأ در غرب هم کاملأ رعایت می شوند، "حیله ای یکسان در زمان های متفاوت". برای اثبات این موضوع تصاویر را دنبال نمایید.

اشاره "Beyonce" به هرم فراماسونری:

هرم فراماسونری در موزیک ویدئو "Ke$ha" به نام "Die Young":

نماد گرایی "Cher Lloyd" در موزیک ویدئو "I Wish" (شرمنده جهت نمایش این تصویر غیر مناسب، اما برای روشنایی ماجرا، مجبور به اشاره به آن هستیم)

مثال ها بسیارند، اما به همین ۳ موزیک ویدئو خارجی بسنده می کنیم.

برای حمایت از فراماسونری ممنوع مطالب ما را به توسط کلید های شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید